My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






söndag 5 februari 2012

Check

Imorgon ska vi till barnmorskan för en koll. Tänk när man var där senast och bokade in nästa tid, då tyckte man att det kändes så långt borta. Men vad fort det går! Plötsligt kommer vi sitta här med en liten dotter!

Jag hoppas på att få lyssna på hjärtat igen. Så får vi se om mina värden ser bra ut. Jag äter en halv dos av järntabletter då det såg lite lågt ut senast vi var där, jag hoppas att det ser bättre ut så jag slipper ta mer.

Så ska vi reda ut en gång för alla exakt hur långt gångna vi är nu, haha! 18+6 idag tror jag.

1 kommentar:

  1. Hej Charlotta!

    Jag heter Sandra och jag jobbar som researcher på Fråga Olle-dokumentären som sänds på kanal 5. Jag skulle gärna vilja komma i kontakt med dig.

    Hör av dig till mig på sandra.nielsen@jarowskij.se så berättar jag vad jag vill!

    Vänligen /Sandra

    SvaraRadera