My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 10 februari 2012

Olgas Blogg

Jag fick ett tips på en blogg som kan vara lite kul att läsa om man är gravid och intresserad av träning. Ni som har tittat på Biggest Loser Sverige kanske känner igen tränaren Olga.

Det står en hel del intressant om träning under och efter graviditet. Jag kommer definitivt hålla koll där när lill-tjejen är ute och jag börjar känna mig redo att komma i form igen.

Här hittar ni bloggen.

2 kommentarer:

  1. Haha vad roligt.. Låg igår innan jag somnade och läste hennes blogg:) hoppas ni har det bra i England :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha vad lustigt! Vi har det bra :) tar det lite lugnt idag för James föräldrar jobbar och vi har ingen bil så vi orkar inte ta oss någonstans :P ikväll ska de ha baby shower för mig :)

      Radera