My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 25 april 2012

Massage

Idag hade vi massören på jobbet, och jag fick en underbar paus där man bara får ligga ner, slappna av och njuta.

Jag fick först sitta framåtlutad över en stol och sen ligga på rygg när hon masserade nacken och armarna.

Tydligen ska man inte massera ländryggen på gravida, utan hon strök mest på någon slags olja där. Det var ändå otroligt skönt, bara att få vila ryggen en halvtimme mitt under arbetsdagen var lycka.

Det ska bli spännande att se hur jag mår nästa gång hon kommer. Hon är på jobbet en gång i månaden så det hinner hända en hel del.



Bild från google.

4 kommentarer:

  1. Varför ska man inte massera ländryggen?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag vet faktiskt inte :S Det måste jag fråga henne nästa gång. Hon sa att man kan ta lite försiktigt men absolut inte massera hårt. Samma gäller tydligen på vristerna.

      Radera
  2. Åh Vad skönt det låter! Så borde dom ha på min skola också. Här är det lyxigaste vi får några chokladbitar i en låda som vi kan ta. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är underbart! Vi får betala för det själva men det täcks avv friskvårdsbidraget så det känns gratis ;)

      Radera