My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






söndag 22 april 2012

En massa nya små personer

Min blogg har helt ändrat utseende, där man skriver sina poster. Jag gillar det inte, jag fattar ju knappt hur man gör längre. Men men jag vänjer mig väl!

Jag ville bara skriva ett stort grattis till Spanienfrugan Pernilla som har fått en liten dotter! Vad glad jag blev när jag såg inlägget, och chockad!

Jag måste verkligen sluta bli så förvånad varje gång någon får barn, jag vet ju att det är det som händer när man är gravid - det kommer en bebis. Men det är bara så sjukt att man kan skapa en helt egen liten människa, jag slutar aldrig att förundras!

Stort grattis också till Anna-Maria (Majsan) som fick sin lilla dotter Wera i veckan, så otroligt underbart! Och duktig tjej som klarade förlossningen helt utan smärtlindring precis som hon ville. Jag är så glad för deras skull, en underbart söt liten dotter fick de.

Bebisar överallt känns det som, nu är det 5 st i föräldragruppen som har fått sina små, om jag inte räknat fel! Det är alltså inte så många av oss kvar. Nästa på tur tror jag är Andrea som jag har lärt känna genom föräldragruppen, vi håller tummarna för att det drar igång snart!!

Helt sjukt att det plötsligt är bebisar överallt där det innan var en massa magar, det gör det mer verkligt på nåt sätt att även vi kommer att få träffa vår lilla inom inte allt för länge. Spännande och skrämmande att det börjar dra ihop sig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar