My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 24 januari 2012

Gravid = Självisk?

Jag har hört att gravida ofta kan bli lite själviska, särskilt i slutet på graviditeten. Jag kan tänka mig det. Det är så mycket som händer i kroppen och man är säkert nervös inför förlossningen, tung och trött och kanske inte riktigt på topp.

Så är det ju den sista chansen man har i livet att vara självisk, snart kommer det en ny liten person som kommer bli viktigare än du själv.

Jag ska verkligen försöka att tänka på det, men senast häromdagen skev jag följade i ett mail:

"Allt är bra med mig tack, jag hoppas det är detsamma med mig!".

Hoppsan. (Älskling, ha tålamod med mig snälla!)


Trött tjej



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar