My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 27 januari 2012

Utmaning

Jag fick en utmaning av Sofia, och det säger man ju inte nej till! Så here it goes:

Vad gjorde du för tio år sedan?
För tio Ã¥r sedan var jag 16 Ã¥r och gick andra Ã¥ret pÃ¥ gymnasiet i VästerÃ¥s. Jag umgicks mycket med vänner, fikade, festade och styrketränade som en idiot pÃ¥ gymmet 5 dagar i veckan. Jag önskar att jag hade en bild frÃ¥n den tiden för sÃ¥ vältränad har jag aldrig varit! Drömde om att fylla 18 och tyckte att det kändes som en evighet bort.

Vad gjorde du för ett år sedan?
Jobbade och tränade och red typ som idag. Mycket av tiden gick åt till bröllopsplanering och renovering av vårt kök.



Fem snacks du gillar?
Just nu är jag inte alls inne på snacks, så det är ganska svårt. Men jag skriver upp saker jag gillar.
Ost, mjölk, te, saltlakrits, glass ibland. (Så brukar det INTE se ut!)

Fem sånger du kan texten till.
Jag är en riktig textslukare så jag kan texten på de flesta låtar som går på radion, och de flesta populära karaokelåtarna. Hör jag en låt och är osäker på texten så kollar jag upp den.

Fem saker du skulle göra om du blev mångmiljonär.
Betala av huslånet och renovera massor hemma. Göra världens finaste badrum och spa avdelning i källaren. Ett underbart perfekt bebisrum. Ett studiorum. Åh :)
En pool
Två hästar, en till mig och en till James
En båt (som James har drömt om i massor med år)
Ett löpband (Haha kom inte på nåt mer dyrt som jag vill ha!)

Fem dåliga vanor.
Stökig, både jag och James är bra på att bara släppa saker och inte plocka undan efter oss. Samtidigt gillar vi båda när det är städat vilket betyder att det är storröjning en gång i veckan.
Biter på naglarna
Knäcker ryggen och bröstmuskeln (den knakar)
Envis
Lätt uppretad i vissa situationer

Fem saker du gillar att göra.
Äta god mat på någon fin restaurang med min James
Gå till frisören och fixa håret så man känner sig riktigt fin
Rida, helst full fart framåt eller flyga över hinder. Jag trivs bäst när det kittlar lite i magen!
Springa i skogen
Umgås med mina vänner

Fem saker du inte skulle klä dig i eller köpa.
Jag har ingen modekänsla, så det är svårt. Egentligen ingenting som är för moderiktigt, eller out there, för då känner jag mig bara dum.

Fem favoritleksaker.
Min musikstudio, mobilen, datorn, tv:n, James. Hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar