My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 24 januari 2012

Jag är gravid jag får göra vad jag vill

Jag blev så sugen på något salt och något syrligt när vi var och handlade, så jag köpte en grapefruit och tre salta dödskallar.

James tyckte inte att man kan köpa lösgodis för 2,32 SEK, men jag förklarade för honom att jag eftersom jag är gravid har jag rätt till det.

Jag åt en sen fick jag lite halsbränna.
Se vilken tur att jag inte köpte en hel påse!

2 kommentarer:

  1. Haha precis.. och man ska absolut inte säga emot en gravid kvinna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis, han börjar nog lära sig det! ;) Hahaha min hjärna måste vara förvirrad, för en halv sekund tänkte jag "men hur kan Josephine (vår katt!) ha kommenterat min blogg?? Sen skrattade jag gott åt mig själv!
      Kul att hitta ännu en gravidblogg, spännande att det inte är så långt kvar för dig :)

      Radera