My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 26 januari 2012

Massage

En gång i månaden kommer det en massör till jobbet. Nu i veckan hade vi en ny tjej som var helt fantastiskt duktig!

Hon drog i mig och tryckte så det knakade och hittade konstiga punkter i huvudet så man bara kände hur alla spänningar släppte.

Åsikterna om att få massage när man är gravid är lite delade.

Jag tror inte att det är någon fara att få massage när man är gravid, en riktig massör vet hur de ska utföra en säker massage.
Det första jag sa till henne var att jag var gravid, och hon hade ingenting emot att utföra gravidmassager. Hon anpassade den helt enkelt. Hon tog inte i lika hårt, tog ingen massage på ryggen och hon använde en vanlig olja istället för liniment eller liknande. Än så länge kan jag ligga på magen utan problem, men sen får man helt enkelt ligga på sidan istället.

Helt underbart var det i alla fall, även om man inte får massage på ryggen. Det är så avlappnande med massage av axlar, nacke, armar, händer, huvud... Till och med mitt ansikte fick en liten massage! Man blir inte så snygg efteråt, men herre gud vad avslappnande det är!

Jag gillar att bli ompysslad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar