My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 31 januari 2012

Promenera

Jag och James har börjat gå promenader tillsammans. Det är så himla mysigt, ett perfekt sätt att umgås och prata med varandra utan någonting som stör.

Vi har några rundor i Kungsör som vi brukar gå, de kan ta allt mellan 40 minuter och 2 timmar beroende på hur mycket tid vi har. Det är perfekt, särskilt när jag blir lite större och inte kan springa alls längre.

Igår tog jag stavarna och så gick vi en runda på 5 km på 48 minuter, det tyckte jag var duktigt! Bra fart hela vägen och den här gången fick jag inte ont! Hoppas det kan börja funka, jag måste få röra på mig annars blir jag galen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar