My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 2 februari 2012

Varje dag sker små under


Herre gud vad humöret går upp och ner när man är gravid. Jag är sur och glad om vartannat! Just nu är jag glaaaad tjoho!

Jag är glad för att jag mår bra, för att jag har min James, för att bebisen mår bra. Ja för allt jag har. Jag är så tacksam.

Hur kan det bara bli precis som man hoppas att allt ska bli? När jag träffade James trodde jag nästan att det var för bra för att vara sant, men det var det inte. När vi tog den stora risken och flyttade till Sverige för att vi hade en vision om hur livet skulle kunna se ut - och så blir det så! Precis som man har tänkt sig. När vi bestämde oss för att försöka skaffa barn så funkade det! Hur kan man ha sån tur?

Alla jag känner är friska och mår bra, vi har jobb där vi trivs och vänner och familj som bryr sig om oss. Vi har varandra och vi har vår lilla dotter som ligger i magen och bara mår bra.

Tacksam och glad är jag.


Och så lite peppar peppar över hela det här inlägget!

6 kommentarer:

  1. Så underbart och vilket fint inlägg!

    SvaraRadera
  2. Vilket underbart inlägg :) Jag blev så glad av att läsa det :)

    SvaraRadera
  3. Underbart att allt är toppen. Det får en mamma att också bli glad <3 Och det är bra att du skrivit ner det, för en annan dag kan du behöva läsa det.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så kan det vara, det går ju upp och ner. Men oftast är jag glad :)

      Radera