My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 25 februari 2012

Alltså förlåt men....

En bebis väger alltså typ 3-4 KG när den kommer ut, och är ca en halvmeter lång. What the!???
Hur ska man hur kan man hur skulle det hur.. hur går det till!??
CIDER är typ den storleken!!


(Okokok jag ska sluta jag lovar! Det kommer gå BRAAAA blablablablablabla!)

2 kommentarer:

  1. Hhahahahahaa, ja man undrar ju och det sa sambon med till mig för ngn vecka sedan, han verkar mer orad än mig, hahahahhaa... Ska den verkligen ut ur din .....!!! Hahahahahaa... ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha usch jag veeet! Alltså man är ju gjord för det och det är klart att det kommer funka, men ibland måste man bara få känna "shit!!!". ;)

      Radera