My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 23 februari 2012

Huvudvärk - Alvedon

Nästan dagligen (i alla fall när jag är på jobbet) så har jag en lätt huvudvärk. Jag som aldrig brukar ha ont i huvudet. Tydligen kan det också vara en effekt av graviditeten, fantastiskt!

Jag försöker hålla mig från läkemedel över huvud taget, och brukar börja med att försöka dricka mer vatten och se om det går över, men ibland hjälper ingenting och då har jag fått lov att ta en Alvedon.

Alvedon är ett av de läkemedel som man kan använda när man är gravid. Jag tycker kanske inte att det funkar riktigt lika bra som Ipren, men jag är ändå glad att det finns något att ta till i nödfall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar