My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 25 februari 2012

Om bloggen

När jag startade den här bloggen hade jag redan innan bestämt att det ska vara en gravidblogg och inget annat. Jag kommer inte att skriva om mitt liv i allmänhet, vad jag gör om dagarna osv om det inte handlar om graviditeten.

Anledningen till det är att jag avslutade min förra blogg just på grund av att jag kände att det blev lite för utlämnande. Inte för att jag är privat av mig på något sätt, utan för att jag tycker om att kunna prata med min släkt och mina vänner och kunna berätta nåt istället för att de redan läst det på min blogg.

En stor anledning till att jag startade min förra blogg var att James familj skulle kunna hänga med i våra bröllopsplaner. Därför skrev jag den på Engelska. Den här bloggen startade jag för min egen skull, för att få kontakt med andra blivande mammor och kunna minnas allt från den här tiden, och därför har jag gått över till att skriva på svenska. Med översättningslänken kan ändå alla i England hänga med på ett ungefär, även om översättningen blir lite konstig ibland.

Jag hoppas att ni inte tycker att det blir tråkigt att bara läsa bebis bebis bebis, men det är alltså den inriktningen den här bloggen har. Jag tycker det är skönt att det finns ett ställe där jag kan tjata på om mina tankar så jag inte behöver tjata ut folk totalt i verkliga livet. Här får man själv välja om man vill lyssna på mig, och det verkar vara ganska många som ändå läser. Mest är det nog andra blivande mammor.

Jag är så glad att vi är ett gäng som hänger med på varandras bloggar och kan ge varandra råd och tips. Jag älskar att se allas utveckling och ser så mycket fram emot när alla bebisar kommer börja komma!!!

Det var bara det jag ville säga egentligen. Jag tycker det är jätte roligt att det är så pass många besökare per dag, och jag uppskattar varenda kommentar som jag får. En sak jag känner själv är att jag har varit dålig på att ta bilder, så det ska jag bli bättre på.

Hoppas ni fortsätter hänga med!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar