My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 22 februari 2012

Bilder från Baby Shower

James kusin hade lagt upp lite bilder från min baby shower.

Här tittar jag på den lilla mössan och säger "Åh tänk att huvudet kommer vara så litet" för att sen efter ett par sekunder utbrista "men det ska alltså ut!! Herre gud då är det ju STORT!"


Älskar den här lilla marininspirerade klänningen som vi fick av James faster och kusiner


Chokladen ni kan se var "for those late night feeds"!

Jätte stor haklapp för när hon börjar äta själv

Den var så stor så jag kunde ha den!

Jag borde ju blivit modell, mästerposaren

Badlakan med huva, perfekt!


Jag med mina älskade riskakor, eller Snack a Jacks. Det och vindruvor var vad jag kalasade på under kvällen!
Jag brukade alltid ha kamera med mig och ta massor av bilder, men sen jag skaffade i-Phone har jag blivit dålig på det. Så fort jag har hittat laddaren till min kamera ska jag börja ta "riktiga" bilder igen.

4 kommentarer:

  1. Då skall vi ha nästan samtidigt, jag är i 21+6 idag. =)
    Vi väntar en liten tös med... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gud vad kul!! Jag ska länka till dig under gravidbloggar längst ner på min blogg. Hoppas att du mår bra! :)

      Radera
  2. vad roligt och vad mycket fina saker ni fick

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja vi uppskattade det verkligen, kul att få stå i centrum för en kväll ;) Jag ska lägga upp ett inlägg med lite bilder på grejerna som vi fick.

      Radera