My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 4 april 2012

Bio Oil

Igår fick jag paket från min fina kompis Christin på Gotland, en Bio Oil som man använder för att förebygga bristningar. Jag hade inte insett hur mycket annat man kunde använda den till, vilken super olja!

Den ska alltså förebygga bristiningar, ge jämnare hudton, jämna ut ärr och en massa smart. Kan användas både på kroppen och i ansiktet.



Jag kan ju inte uttala mig om hur den funkar eftersom jag bara provat ett par gånger, men den är lätt att ha på, den smetar inte och luktar gott.

Tack så hemskt mycket Christin, vilken toppen present!

3 kommentarer:

  1. Älskar den där oljan. Använder den i ansikte med. Underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det gör jag med nu, den är jätte skön! Hoppas att den är så bra som den verkar också :) Har du märkt någon skillnad på huden i ansiktet?

      Radera
  2. Jag har en del pigmentsförändringar sen tidigare och märker viss skillnad. Tycker även huden ser finare ut och är mer slät. Så jag vill tro ialla fall att den fungerar. Glad påsk på dig!

    SvaraRadera