My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 4 april 2012

LAT lappen

Efter att ha mått så faslans bra nu ett tag (nej det är nog inte ett ord) så känner jag mig plötsligt trött och tung igen. Jag skulle egentligen ha gått till gymmet idag, men jag har bestämt mig för att skjuta upp det tills imorgon.

På föräldraträffen fick vi en lapp av barnmorskan där det rätt och slätt stod LAT. Den skulle vi behålla sa hon och titta på när vi behövde påminnas om att det faktiskt är ok att vara lat ibland när man är gravid.

Så idag utnyttjar jag lat-lappen och vilar istället.

Jag har ju ändå sagt varannan dag eller tre dagar i veckan på gymmet, och de tre dagarna får jag ihop ändå.

Gymma kan jag göra imorgon!
(Gud vad stor jag är!)

2 kommentarer:

  1. Spanienfruganapril 05, 2012

    Det är viktigt att vara lite lat med! Vilken vis barnmorska ni har.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bra att bli påmind ibland! :)

      Radera