My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 6 april 2012

Tack!

Tack för era kommentarer när jag skrev om krampen och oron. Ibland tar det lite tid innan jag svarar på dem men ni ska veta att jag alltid läser dem på en gång för jag får dem direkt i mobilen.

Idag har jag Haft fullt upp och nu sitter jag med en katt i knät så jag kan inte hämta datorn, alltså blir det ett kort inlägg för det tar sån tid att skriva på mobilen, hehe.

Men ett stort tack i alla fall till er! Det känns verkligen som att jag har en massa smarta vänner därute även om jag inte ens har träffat de flesta av er! Det känns bra att jag inte är den enda som har svårt att hantera smärta! Och jag tror också att fn förlossning är helt annorlunda än att ha ont av någon annan anledning. Jag behövde bara påminnas om det.

Nu ska jag och Josephine kolla på Let's Dance, godkväll alla ni fina därute!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar