My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 11 april 2012

Bio Oil

Nu har jag använt den Bio Oil som Christin skickade till mig i några veckor. Jag älskar den, den är verkligen skön! Den gör huden mjuk och smidig utan att kladda, och den luktar gott.

Jag har den även i ansiktet, och även om man kan känna sig lite flottig först så går det snabbt in i huden. Min hud har reagerat lite på den genom att jag fick ett par små finnar i pannan, men så brukar det kunna bli när man byter produkter. Man får genast en annan ton i huden av den, jag vet inte om den är lite färgad? Min kompis frågade mig om jag hade solat när jag precis hade smörjt in ansiktet med den.

Så reslutatet hittills är bra, och jag kommer definitvt fortsätta använda den resten av graviditeten.

4 kommentarer:

  1. Ja jag har också tänkt på att man nästan ser lite brunare ut efter man smörjt in sig med den. Men som sagt den är underbar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja ellerhur!? Det måste ju vara någon ton i den som gör att huden får lite färg, toppen ju :)

      Radera
  2. Hoppas den fungerar ;-) bra att den e skön. bra o smörja in sig så magen håller sig elastisk tror jag. kram kram/christin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tack så jätte mycket både för tipset och för att du skickade över den, hur snällt som helst!! :) kramar

      Radera