My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






söndag 8 april 2012

Komplimanger

Jag fick ett sponant sms av en kompis där hon skrev att hon tycker att jag är så fin som gravid. Hur gulligt är inte det, bara sådär från ingenstans?

Man blir ju jätte glad av en sån kommentar, och som hon skrev "man tänker så ofta sådana saker men så säger man ingenting". Och det är faktiskt sant, jag ska också försöka bli bättre på att ge folk komplimanger istället för att bara tänka det för mig själv.

Tack fina Mia, det värmde!!

Jag och Mia i somras

2 kommentarer:

  1. Snällt av henne! Ja, komplimanger är superviktigt när man är gravid och ibland känner sig så där snygg...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var verkligen snällt, man kan behöva höra sånt lite extra ofta just nu. :)

      Radera