My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 10 april 2012

Min påskhelg

James har varit i England över påskhelgen, och jag har passat på att bara slappa och ta det lugnt.

Jag har hälsat på mina föräldrar, firat påsk med släkt och vänner, varit på gymmet, tagit skogspromenader, haft gravid-fika, myst med katterna och magen och bara vilat en massa.

Mys-Josephine har varit på så otroligt keligt humör så jag undrar om hon inte är dräktig ändå!

Vi målade en massa fina ägg och åt god påskmat!

Flummot ute i skogen. Bästa posen!

Jag har inte suttit vid datorn mycket i helgen, så det har varit lite tomt på bloggfronten. Nu har jag skrivit en massa inlägg som kommer upp senare under dagen.

Ikväll kommer James äntligen hem, vi har verkligen saknat honom här hemma och nu ska det bli riktigt skönt att komma tillbaka till vardagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar