My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 13 april 2012

Stor mage och lite krämpor

Det känns som att hon är inne i en sån där växa period igen, min mage känns plötsligt enorm! Från att ha sagt att jag inte känner mig så tung för några dagar sen så är det nu precis vad jag gör.

Jag känner mig inte så stor i mig själv, utan det är bara magen som har dragit iväg, lillan växer. Det kliiiiiiar i huden så jag antar att den sträcks ut. Jag försöker verkligen att inte klia och smörjer in mig så ofta jag kan, men jag kan ändå vakna på nätterna av att jag ligger och kliar.

Jag har också haft riktigt ont i ryggen de senaste dagarna. Det enda som är bekvämt då är att ligga ner, och det är lite jobbigt att jag då jobbar framför en dator hela dagarna. Men men, jag hoppas på att det bara är en period igen och att det snart kommer kännas bättre.

I helgen har vi mycket planerat, nu ska vi ta tag i barnrummet ordentligt efter att det har stått still ett tag! Ni får se resultaten allt eftersom.

Magen växer. Hur stor ska jag bli?

4 kommentarer:

  1. Jag har precis samma kli över magen och brösten men kliar dock inte på nätterna men visst är det frustrerande när man inte vet vad man skall ta sig till när det kliar som värst...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis så, usch vad det kliar ibland. Och inte är det bra att klia heller så jag försöker verkligen låta blir, men det är svårt. Body scrub i duschen är sååå skönt :)

      Radera
  2. Jag känner igen mig så i det du skriver. Jag jobbar också framför datorn 8 timmar eller mer varje dag och det är så obekvämt. Vill helst lägga mig raklång på golvet mellanåt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Precis vad jag funderade på häromdagen haha. Jag håller på att träna upp min vikarie och jag kände för att lägga mig på golvet och ge honom instruktioner därifrån :P

      Radera