My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 12 april 2012

Stark tjej

Nu börjar hon bli rejält stark vår dotter! Det har verkligen varit en stor skillnad de senaste dagarna.
Istället för sparkar så känner jag hur hon rör sig och flyttar på sig, och ibland verkar hon spjärna ut med kroppen så magen blir alldeles stenhård just där och det drar i huden.

Det är så lustigt för när hon gör det så kan man liksom flytta på henne därinne, så att det blir mer bekvämt för mig. Haha vad konstigt det är, helt sjukt! Det känns verkligen att jag har en liten bebis där nu. Man kan känna en liten hand eller fot sticka ut, och petar man på den så petar hon tillbaka.

Jag kan ligga hur länge som helst och bara titta på min mage som hoppar hit och dit, och igår kväll så såg jag verkligen hur hon flyttade ett ben eller en arm. Jag såg liksom hur det drogs under huden. Sjukt coolt.

James ligger också och leker med henne genom magen, och hon vaknar alltid till på en gång när han pratar med henne. Så ligger de där och puffar på varandra. Det är kärlek.

Stolt tjej som fått igen sin jacka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar