My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 14 april 2012

Inte så mycket ork

Jag har inte haft så mycket ork till någonting den här veckan. Inte att jobba i bebisens rum, inte att gymma, inte att blogga. Egentligen har jag inte haft ork till att göra någonting förutom att jobba.
Det är rätt tufft att gå upp 05.40 och inte komma hem förrän vid 17.30 om dagarna när man känner sig lite sliten, och jag känner att jag just nu bara vill vila när jag kommer hem. Det känns bara så tråkigt för varje dag som jag inte gör någonting känns lite som en bortkastad dag. Jag blir rastlös och trött på samma gång.

Men men, det kommer säkert ändras och om några dagar känner jag mig på topp igen. Det svänger väldigt det där med energin.

Nu är det i alla fall helg, och vi räknar med att få en hel del gjort. På helgen hinner man både göra saker och vila om man blir trött, så det ska nog gå bra!

Igår kom jag iväg till gymmet trots allt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar