My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 17 april 2012

Förkyld

För bara någon vecka sen så tänkte jag på hur länge sen det var jag var sjuk.

Jag har inte varit det sen i höstas. Då var jag "förkyld" i flera veckor, trött och täppt i näsan, men sen visade det sig att jag var gravid. Haha!

Här trodde jag att jag var sjuk men jag var gravid
Bara för att jag tänkte så så är jag självklart förkyld nu. Det förklarar kanske också varför jag har varit så trött och seg.

Det är ingen större fara, jag har lite ont i halsen och är täppt i näsan bara, men jag lägger träningen på is tills jag mår bättre. Helt fel tid att överanstränga sig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar