My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 19 april 2012

Tips på förlossningsprogram

Tack för alla bra tips jag har fått på förlossningsprogram! Här kommer en lista:

Jordmødrerne - ett norskt program om barnmorskorna på ett sjukhus i Norge. Jag har tittat på flera avsnitt och tyckte att de var riktigt bra. Det kändes som att man får se hur det verkligen går till. Står man bara ut med att det är på norska så är det en riktigt sevärd serie. Tack för tipset Sara!



Ett annat bra tips jag fick var av Andrea, en av tjejerna från föräldragruppen. Hon hade sett ett så fint avsnitt av Sjukhuset där ett ungt par fick sitt första barn. Så otroligt fint och känslosamt, kolla in det!

Jag spelade också in Förlossningskliniken som gick på TV4 Fakta kl 19.05 igår. Tack Cecilia för tipset, det ska jag kolla på ikväll!

Om ni har några fler tips så säg gärna till, är helt inne på sådana här program just nu!

1 kommentar:

  1. född 2010.. Men inte bara förlossning. /christin

    SvaraRadera