My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 19 april 2012

Tre saker ni kanske inte visste om mig


* Jag är fortfarande lite bitter på Rihanna efter att hon dissade oss när vi åkte ända till Stockholm för att se hennes konsert. Om någon av hennes låtar kommer på radion så byter jag kanal.



* Av någon anledning får jag ofta för mig att min mun har en inbyggd ficklampa. Om det tex är mörkt och man ska låsa upp dörren så liksom öppnar jag munnen och tror att det ska lysa ur den. Den känslan har jag haft i hela mitt liv.



* Tydligen kan jag bli så chockad att hela min kropp domnar bort. Det hände igår, men än kan jag inte avslöja varför!

3 kommentarer:

  1. Hur smart är det inte med en ficklampa i munnen! Grymt! Tycker att din dröm var så rolig. Men jag lovar att aldrig inte ska tvinga dig att marinera hela djur... brrr

    SvaraRadera
    Svar
    1. ..och sen slakta dem hahaha! Rolig ordning tycker jag också :P

      Ja visst vore det smidigt, får satsa på en ny uppfinning :)

      Radera
  2. Oj vad nyfiken jag blev nu då. Hoppas du blev chockad av en positiv grej!! ,) /christin

    SvaraRadera