My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 16 april 2012

Vår helg

Gym, elementslipning, däckbyte, Ekeby, deklarering, film, klippning av äppelträd, cykling, ridning, sammandragningar.





4 kommentarer:

  1. Wizie älskar finstolen, men den är ojämn, så när hon ändrar ställning låter det som om någon knackar på dörren :=D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag märkte det när hon och jag låg och tittade på varandra :)

      Radera
  2. Wizie!! Gud va jag saknar henne ibland ;) Krama henne från mig!! /Christin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är hon fin!! :D Ja det ska jag göra nästa gång jag träffar henne! Såg ditt meddelande förresten, synd att ni inte kan komma nu men vi ser fram emot att träffa er kanske i sommar! Ni är välkomna när som helst!! Kram

      Radera