My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 19 mars 2012

Hej mina bloggvänner!

I helgen har jag inte haft lust att blogga så då har jag inte gjort det. Anledningen var väl egentligen att datorn stod inne i vardagsrummet och var urladdad, och sladden låg i köket. Ni hör ju, värsta projektet!

Ikväll ska jag uppdatera lilla bloggen med vår helg, framstegen i barnkammaren och lite nya magbilder.

Hej då!

Jag och magen i fredags. Vi tog med oss vår James ut på middag.

6 kommentarer:

  1. Men hej gravidsnygg!! =D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Men tack!! :D Man måste ju piffa till sig ibland fast man är på tjocken ;)

      Radera
  2. Helt rätt, man skall enbarty blogga om andan faller in. =)

    Vad fin du är på kortet ich vilken fin kula du har... <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag bestämde det redan från början, har jag inte lust att blogga så göra jag inte det :P Men nu är jag på G igen!! :D

      Tack!! :D

      Radera
  3. Ett till namn till samlingen. Evelyn =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fint! :) Jag skriver in det på listan!! :D

      Radera