My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 21 mars 2012

Hej alla gravida!

Jag tycker det är så härligt att ha alla dessa blivande mammor "runt" mig, även om det bara är över internet. Den här bloggen ger mig så mycket, särskilt eftersom ingen i min egen bekanskapskrets är gravid.

Jag och kärleksfulla lilla Josephine. Söta katt!
Jag älskar att läsa om era liv, hur det går med era graviditeter, era krämpor och tankar och förväntningar. Man känner igen sig i det mesta, och gör man det inte så kan man allt vänta sig att det kommer efter några veckor, haha! Det känns som att man har ett nätverk av tips och råd runt sig, och alla går igenom samma sak.

Kolla in de gravidbloggar jag följer längst ner på sidan, och skriv en kommentar om du vill att jag ska lägga till din blogg!

Också en stor puss till min man som gör allting så mycket lättare! Bullar upp med kuddar, lagar nyttig och lätt mat till mig när jag mår illa, låter mig vila och tar hand om mig på alla sätt. Älskar dig!!

8 kommentarer:

  1. Men visst är det mysigt att följas åt och kunna dela med sig til varandra. =)

    Att man känner igen sig, hade likadan mätt dag igår som du hade... =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis, jag läser ofta om saker och sen händer det en själv strax efter! Så himla bra!! :)

      Radera
  2. Jag håller med dig, så himla roligt att vi är ett gäng gravida som bloggar och dessutom skall ha bebis nästan samtidigt!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja tänk vad spännande när allas bebisar börjar komma!!! :D

      Radera
  3. Lägga gärna till min blogg :-) är gravid i v 30 och håller med dig att om att alla gravidbloggar man läser blir som ett eget litet nätvärk.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har lagt till dig, kul med en till blogg att följa! :) Inte så jätte lång tid kvar för dig då :)

      Radera
  4. Ja håller verkligen med dig! Känns som att man delar resan med så många nya vänner i samma sitts. Jag har verkligen ökat mina läsare med flera hundra vilket är superkul, spec med alla kommentarer från folk som känner igen sig mm.. Alskar när man känner igen sig hos andra! Då kan man va lugn, hehe känns som att man lär sig bäst genom andra med :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag har verkligen lärt mig mycket genom att läsa andras bloggar, och det är skönt att veta att allt man känner är helt normalt!! :)

      Radera