My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 23 mars 2012

Tack ni!!

TACK för alla kommentarer och tips angående att inte känna sparkar på ett tag, jag ska svara på dem ikväll!
Det är så skönt att höra att fler känner igen sig.

Inatt har jag blivit väckt 100 ggr av en skrikande (löpande) katt och varje gång jag har vaknat till har jag känt hur det bökar runt i magen. Så jag sitter här och äter frukost med ett leende!

Det känns som alla krämpor som jag haft den senaste veckan bara har runnit av mig, jag har energi och känner mig mycket lättare i kroppen. Så skönt!

Och en sak till - idag är det 100 dagar kvar tills det är beräknat att hon ska komma!!!! Det måste firas!


Ha en bra dag nu alla!

2 kommentarer:

  1. Tiden går så fort.. Vi har 73 dagar till BF nu och det känns både galet nära och galet långt bort. Märkligt det där

    SvaraRadera
  2. 73 dagar kommer gå jätte fort tror jag!! :)

    SvaraRadera