My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 18 januari 2012

Barnvagn

Vi fick en jätte fin julklapp av James föräldrar. Eller bebisen fick en julklapp kan man säga. När de var här över nyår så köpte de en barnvagn åt oss.

James tog med dem in till Västerås och gick runt i alla babyaffärer de har. Jag var inte med och valde, eftersom jag jobbade. Jag vet ju inte mer om barnvagnar än vad James gör, så jag litade fullt på hans beslut. Det brukar bli bra, och för mig spelar det ingen roll hur vagnen ser ut, bara den funkar.

De kom i alla fall hem med en superfin vagn - en svart, grå och röd Crescent.

Här ska du få åka
Den verkar jätte bra, man kan flytta handtaget så man kan ha bebisen mot sig, eller bort från sig om den vill titta ut - som på bilden. Det går även att ställa om den när de är lite större och vill sitta upp.

Jag har nästan aldrig kört en barnvagn, förutom min lilla dockvagn när jag var liten. Men den använde jag nog mer som karusell till dockorna och körde så fort jag kunde, eller så försökte jag köra katten i den.

Tur att man är van att köra skottkärror i stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar