My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 18 januari 2012

Trött

Jag har varit så trött på senaste tiden. Lätt att skylla på graviditeten, men jag brukar bli väldigt trött den här årstiden. Det är så mörkt hela tiden, när man åker till jobbet och när man åker hem. Dagarna är gråa. Allt jag känner för att göra är att krypa ner i sängen och soooova!

Jag hoppas att energin kommer tillbaka lite när det börjar bli ljusare. Jag försöker hålla igång och springa på luncherna, men springer nu två ggr istället för tre ggr i veckan. Så går vi lite mer promenader istället. Det är ändå skönt att vara ute en stund på lunchen, då det är enda gången jag ser solen dagsljuset i veckorna.

Ikväll är jag dock i stallet, vilket brukar pigga upp mig när jag väl kommer dit. Bara två veckor kvar nu tills Corvette ska flytta och jag blir hästlös efter över två år med medryttarhäst.

Får den här bilden er också att gäspa?


2 kommentarer:

  1. Det är samma här, den här årstiden tröttar ut en nåt otroligt! Mörkt när man beger sig till jobbet, mörkt när man tar sig hem. Jag längtar till vår och ljusare tider! :)

    SvaraRadera
  2. Ja, det är lätt att skylla på bebisen men sanningen är den att jag alltid är helt död vid den här tiden på året! Det börjar iaf bli lite ljusare nu, det blir bättre dag för dag :)

    SvaraRadera