My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 21 januari 2012

Klia klia klia

Nu har jag fått reda på en annan bieffekt av att vara gravid. Tänk när jag trodde att man bara fick en stor mage och sen kom det en bebis. Nej det är hur mycket som helst som tydligen kan hända med kroppen.

Det senaste är att det kliar på magen. Tydligen så kan man få gravidklåda eller nåt sånt, över hela kroppen. Jag vet inte om det är för att huden stretchas, eller om det är något med the good old hormones igen. Vet inte, men för mig kliar det i alla fall på magen. Den är ju spänd så det känns som att det är därför, och jag då tänker jag igen att "hur ska det då bli sen???". Den ska ju bli (typ) 53 ggr så stor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar