My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 20 januari 2012

Förlossning

Just nu känns det inte mer verkligt att jag ska föda än vad det gjorde innan jag blev gravid. Det känns väldigt långt bort, overkligt och jag har väldigt svårt att se mig själv i den situationen.


Det var som när jag åkte till England första gången, och jag visste att de körde på vänster sida. Ändå blev jag chockad över att se att de verkligen gjorde det! Så kommer det nog bli. Jag vet att jag måste föda fram den här bebisen, men ändå så kan jag inte fatta att det verkligen kommer bli så.

Jag hatar smärta, jag är inte bra på att ta smärta och jag kan tänka mig att jag kommer att tycka fruktansvärt synd om mig själv. Jag som aldrig ens har haft ont i magen. Nej än så länge ignorerar jag faktumet att jag måste få ut den här bebisen, och koncentrerar mig på att få in i mitt huvud att det faktiskt är något som växer där inne. Jag vill ha ultraljud nuuuu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar