My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






lördag 18 februari 2012

Cravings

Fram tills nu har jag varit väldigt sugen på ost, mjölk, salt och surt. Inget sötsug vilken har varit ganska skönt.

Nu har det dock börjat ändras. Mjölken står och blir gammal i kylskåpet, jag äter nästa hellre skinka på mackorna är all den ost jag tidigare inte kunde få nog av. Inte heller har jag samma sug efter salt och surt. Jag börjar känna mig mer normal faktiskt när det kommer till cravings. Kanske det börjar gå över?

Nu kan jag tycka att det låter rätt gott med en semla, eller kladdkaka eller glass. Inte så pass att jag går och köper, men blir jag bjuden så ja tack! Jag tycker inte längre att det är motbjudande med sött, men jag går heller inte och längtar efter det.

Det känns i alla fall skönt, just nu är det inget speciellt som lockar utan jag är bara så himla nöjd med James goda och nyttiga mat (och min egen, men hans är bäst!).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar