My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 13 februari 2012

Hemma igen

Nu är vi tillbaka i Sverige hos våra katter. 

Vi hade det jätte bra i England - träffade kompisar och umgicks med James familj. I lördags åkte jag in till London och träffade Sofia.

Jag i London, bilden har jag lånat av Sofia
Vi möttes på Waterloo, tog en fika och en promenad längs floden. Sen var jag sugen på att se "hennes" del av London, så vi åkte till East Dulwich där vi strosade runt, åt lite lunch och sen köpte med oss fika och gick hem till henne och drack te framför brasan.

Det var verkligen kul att se hur de har det, och se en ny del av London. Det är en facinerande stad, den är så stor att man nog aldrig kommer kunna se alla delar.

Det var verkligen fint, ett lugnt område där det ändå var mycket liv, med fina parker och massor av lunch- och fikaställen. Jag förstår att de trivs där!


Tack Sofia för en jätte mysig dag!!

2 kommentarer:

  1. Tack själv gumman! Det var jättemysigt! Den delen med alla affärer som du såg var East Dulwich, i Nunhead där jag bor finns mest hus, och parken såklart. :)

    SvaraRadera