My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 16 februari 2012

Värmekudde

Igår på jobbet fick jag en sån molvärk i höger sida av magen och bak mot ryggen. Aj aj aj. Tydligen kan det kännas så när livmodern växer och ligamenten töjs ut. Det gick aldrig över, så jag tog en alvedon och värmde en vetekudde som jag hade på jobbet för att ha på magen.

Jag älskar värmekuddar, de är fantastiska! Det hjälpte verkligen mot den onda. Man kan även lägga dem över axlarna eller på ryggen om man är stel, funkar ungefär som ett varm bad men man kan ha det medan man sitter framför datorn och jobbar.



Även på kvällen hade jag ont i ryggen och lite på sidan, typ som håll. Så jag spenderade kvällen med min underbara kudde medan James tog hand om mig och lagade mat. Jag kände mig riktigt bortskämd och ompysslad!

Det är inte riktigt min grej att bara ligga och göra ingenting, men igår kändes det nödvändigt. Det känns som att jag har träningsverk i hela kroppen fast jag inte har gjort någonting.

Tack min underbara älskling för att du tar hand om mig!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar