My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 17 februari 2012

Den första kontakten

Nu tjatar jag, men det är värt att upprepas!

Åh vad jag älskar den här första kontakten med vår bebis. Jag kan påverka henne genom vad jag äter eller dricker, hon sparkar och snurrar runt så det bara suger i magen ibland. Det är fantastiskt! Dricker jag kallt så reagerar hon på det, är jag ute och rör mig så vaggas hon till sömns.

Jag älskar att hon nu kan visa att hon mår bra, att hon växer och blir starkare. Jag vet när hon sover och när hon är vaken, när hon sprattlar eller flyttar sig runt.

Jag hade aldrig insett att man är mamma så långt innan bebisen föds.

2 kommentarer:

  1. Det maste verkligen vara jattecoolt! Att verkligen borja forsta att det ligger en liten manniska i din mage! Sa himla haftigt. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är undebart!! Älskar att känna hur hon rör sig :) Men nu blir jag orolig istället så fort hon inte har rört sig på ett tag!

      Radera