My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 13 februari 2012

Vecka 20+0

Skulle ta en bild på magen i vecka 20+0.

Det gick sådär, eftersom jag fick för mig att jag skulle ha med Jackie på bilden. Plus att man inte direkt ser magen! Jag får göra ett nytt försök och ta kort med kameran istället för att vara lat och ta med telefonen hela tiden.

Vecka 20+0
 Jag har gått upp ca 3,5 kg nu, vilket är mindre än jag trodde efter halva tiden. Magen växer och jag börjar känna mig lite klumpig och otymplig. James syster tittade på mina försök att ta mig upp från golvet, skakade på huvudet och visade hur jag ska ta mig upp.

Innan har jag fortfarande försökt resa mig som att jag gör en sit-up, men det börjar bli svårt. Istället ska jag lägga mig på sidan och putta ifrån med armarna. Det funkar!

Jag mår fortfarande bra och tycker det är kul att se hur kroppen förändras och växer.


Nu väger hon ca 250g, mer än två chokladkakor!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar