My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 15 februari 2012

En dag utan klagan

När jag var och hälsade på Sofia så höll hennes man på med ett experiment - att inte klaga på någonting på 21 dagar. Råkar man klaga på något under den här tiden så får man börja om från början. Tydligen är det så lång tid det ska ta att ändra sitt tankesätt.

Mys framför brasan hos Sofia och Reuben
Jag tyckte det var super intressant, och bestämde mig för att prova. Inte med 21 dagar dock, det är nog inte rätt tid när man är gravid haha! Först tänkte jag en vecka, men sen kom jag på att en dag nog räcker!

Så idag ska jag inte klaga på någonting på hela dagen. Det låter lätt men vi får se hur det går!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar