My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






torsdag 16 februari 2012

Förlossningsberättelser

Jag älskar att läsa, och jag tycker om att ha mycket information om saker och ting. Jag är inte en av dem som vill tänka så lite som möjligt på förlossningen - nej jag vill veta precis vad jag har att vänta mig! Alla olika scenarion, även om det är läskigt.

Nio månader är en bra sida med en massa information. Jag tycker den bästa förberedelsen inför förlossningen är att läsa om andra som har gått igenom det. Allas berättelser är olika, och jag får för mig att om jag har hört talas om alla konstiga saker som kan hända så behöver jag inte bli så rädd om det sen händer mig.

Längst ner på den här sidan finns det en massa olika förlossningsberättelser för de som är intresserade.

En sak man kanske inte behöver göra är att läsa om graviditeter eller förlossningar som gått fel. Nej usch det vill inte jag göra i alla fall. Ingen mening med att skrämma upp sig själv onödigt mycket.

Läs den här om ni är nervösa, jag gillar den!

2 kommentarer:

  1. åh vilken underbar berättelse... gör ju att man får hopp om att det kan bli sådär fint o bra som man önskar :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja eller hur! Man måste läsa sånna också ibland ;)

      Radera