My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 17 februari 2012

Ibland glömmer man bort

I morse när mitt alarm ringde 05.40 så satte jag fram det i 10 minuter för att kunna ligga och dra mig lite. Jag är så trött just nu, det är helt otroligt att man kan vara så konstant trött. Hela kroppen protesterar och jag somnar innan 21 varje kväll. Hoppas att det går över snart!

Hur som helst så la jag mobilen i sängen så att det skulle vara lätt att stänga av den när den ringde igen, och lyckas då på något sätt ha ner den på golvet, under sängen! Ah!

Så jag ner på golvet, och börjar åla in under sängen. James säger att han kan göra det åt mig. "Nej det är lugnt" tycker jag. När jag var halvvägs in under sängen kände jag plötsligt hur svårt det var att ligga och åla, hur trångt det var, och hur svårt det var att försöka backa ut med mobilen i handen. Varför kände jag mig så klumpig???

Så kom jag på att jag är ju gravid! Hahahaha! I mitt nyvakna tillstånd hade jag liksom glömt bort att jag inte är lika liten och smidig som jag brukar, och att jag kanske inte borde försöka kravla mig in i trånga utrymmen. Hehe hoppsan.

Inte så smidig längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar