My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 15 februari 2012

Skit också!

Jag klarade mig till 11.10 idag innan jag råkade klaga. Eller jag sa ingenting egentligen, jag suckade bara väldigt högt, men mina kollegor tyckte att det var en ganska tydlig klagan. Skit också.

Så imorgon får jag börja om, haha! Det här kan nog hålla på ett tag.

OCH nu kan jag klaga av mig.

* Jag var skittrött i morse
* Katterna höll oss vakna inatt
* På väg till jobbet blev vi träffade av en isbit så vi fick en spricka i vindrutan som vi bytte i höstas!!
* Det var inte plogat på parkeringen på jobbet så jag fick pulsa in.

Sådär, nu känner jag mig som mig själv igen.


På väg in till jobbet i morse.
Precis efter att jag hade kommit in kom de och plogade. Så dags då!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar