My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






fredag 13 januari 2012

Hur mår jag då?

Jag tycker verkligen synd om dem som mår dåligt under sin graviditet! Än så länge så har jag haft en väldig tur.

I början så kunde jag känna av lite lite illamående om jag var hungrig, och jag fick halsbränna om jag drack något sött (julmust) eller åt något fett (pizza). Jag lärde mig ganska fort vad som funkade, jag om jag bara undviker fet mat så mår jag toppen! Jag har kanske varit lite tröttare än vanligt, men vem är inte det i den här årstiden?

Just nu skulle jag vilja säga att jag mår som vanligt, riktigt bra!

Såhär måste det kännas att ha ölmage

2 kommentarer:

  1. Det är kul att läsa om vad som händer, jag tycker det känns så konstigt att du har en bebis där i. Snart ser du inte dina fötter längre! :)

    SvaraRadera
  2. Jag kan inte heller riktigt fatta det än ;) vi ses imorgon!!! :) :) kram

    SvaraRadera