My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 11 januari 2012

Min James

James, min stora kärlek. När jag träffade honom för första gången var jag bara 18 år, och det skulle dröja nästan ett år innan vi blev ett par.

Jag jobbade för honom i England, han var manager för ett rekryteringsföretag som hyrde ut personal till event. Jag jobbade där på kvällar och helger till en början när jag var au pair, och sen heltid tills jag fick jobb på kontor.

Från början såg jag honom bara som en "vuxen" i sin kostym och slips. Det gick över i en vänskap som sedan gick över i kärlek. Redan innan vi blev tillsammans hade han hunnit bli en viktig person i mitt liv, så sen gick allting väldigt fort. Vi flyttade ihop efter bara några månader. Det kändes så rätt från början och jag har inte tvekat en sekund sen dess.

James är driven, spontan, energisk, känslosam, envis och väldigt kärleksfull. Han säger vad han tycker, blir jätte glad och jätte arg. Han ger inte upp i första taget, och har tagit till sig Sverige och svenska till hundra procent. Han jobbar hårt, somnar fort och vaknar pigg. Trivs när det är full fart men är också väldigt nöjd med att sitta hemma i soffan med våra katter. Han är min perfekta match. Vi har gemensamma intressen, samma syn på livet och vi har väldigt roligt ihop. Jag kan fortfarande inte förstå att jag hade sån tur att jag hittade honom, min stora kärlek.

Han kommer att bli en underbar pappa.

James med sin systerdotter Lily

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar