My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






måndag 9 januari 2012

Jag är tillbaka!

Hej igen, jag är tillbaka! Jippi?

Jaha, så länge kunde jag hålla mig från att blogga. Anledningen till att jag la ner min förra blogg var egentligen att jag kände att den hade run its course så att säga. Den hade gjort sitt. Den startade jag för att skriva om vårt bröllop, och det är nu avklarat.

Så välkomna, nya eller gamla! Jag kommer som förut att posta så mycket och ofta som jag har lust. På min förra blogg försökte jag posta tre poster per dag. Så många kommer det inte nu, men jag kan lova att det blir i alla fall något inlägg varje dag. Jag kommer att skriva så ofta jag har lust, och jag gillar att dela med mig av saker.

Kul att testa att skriva på svenska nu. Jag menar, jag är ju svensk, men jag har aldrig bloggat på svenska förut. Förlåt till de i England som har följt min blogg, men nu handlar det inte om att den engelska släkten ska följa bröllopsbestyren, utan nu skriver jag helt för min egen skull.

Enjoy!

4 kommentarer:

  1. Ska bli kul att följa denna blogg med :)

    SvaraRadera
  2. Åh så roligt att du bloggar igen! Det gick fort du! :)

    SvaraRadera
  3. Michaela - kul att ni hänger med! :)

    SvaraRadera
  4. Sofia - haha ja det gick fort! Jag saknade att blogga. Den här bloggen kommer väl se lite annorlunda ut, det känns kul med nåt nytt :)

    SvaraRadera