My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 11 januari 2012

Världens fulaste bild

Eftersom jag har nytt efternamn så var jag häromdagen och fixade nytt pass. Jag hade en riktigt galen hårdag, håret stod åt alla håll och jag hade gett mig på en nödlösning med ett rosa diadem.

Galet hår
Så fick jag för mig att åka ner på stan och ta mitt passkort just den dagen. Inte för att det ska spela någon roll hur det ser ut, men jag kan nog säga ärligt att det måste vara officiellt den fulaste bilden som någonsin tagits på mig! Hahahahahaha! Jag flämtade till när de visa mig hur passet kommer se ut, men vågade inte be om att få ta om det då tanten sa "vill man ha ett modellfoto får man gå till en fotograf."
Jag gapskrattade när jag gick ut därifrån, herre gud jag kommer ju få skämmas varje gång jag ska visa det!

Det var i stort sett bara ett surt ansikte (man fick inte le), ett stort hår och en hals. Allt flöt liksom ihop till en beige massa. Jag kan inte ens förklara, jag måste nästan lägga upp en bild när jag får passet så ni kan få er ett skratt också!

2 kommentarer:

  1. Jag har aldrig sett en ful bild på dig! Det ska bli spännande att äntligen få det nöjet :)

    SvaraRadera
  2. Den här lovar jag att inte ens en mamma kan tycka är vacker!! :P

    SvaraRadera