My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






onsdag 11 januari 2012

Jag väntar inte en höna!

Jag hörde någonstans att om man inte vet om ens barn är en han eller hon så kan man kalla den för "hen".

Hen!? Höna?

Neej tack, jag tänker kalla honom för han tills någon bevisar motsatsen.

2 kommentarer:

  1. Grattis till den kommande bebis. Du har "valt" precis rätt tid att vara gravid. Jag inledde min graviditet innan sommaren och "missade" allt de roliga. Bättre att vara gravid under vinter/vår tror jag.

    Ja du det är allt och lite till att bli mamma. Känslorna som man känner för sitt barn går inte att beskriva. Sen att livet mer eller mindre är kaos nu på både gott och ont hade jag ju räknat med. =)

    kram

    SvaraRadera
  2. Tack!! Vad bra att det föll sig så, en sommarbebis känns bra :)

    Haha ja det räknar jag också med, men det ska bli så spännande att äntligen förstå vad det är folk pratar om :)

    SvaraRadera