My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






tisdag 10 januari 2012

Just ja...

Jag gillar att få kommentarer! Vad som helst, det är bara kul att få bevis på att folk verkligen läser. Visst har man statistiken, men den är inte alls lika personlig.

Jag är själv urkass på att kommentera - särskilt om det är folk man inte känner - men jag har bestämt mig för att bli bättre på det.

Hej då!


6 kommentarer:

  1. Utan kommentarer känns det tråkigt att blogga! Tänkte tipsa om en annan gravidblogg:
    http://londonswede.wordpress.com
    samt en blogg där bloggerskan har barn med sin engelska man:
    Http://miss-maries.blogspot.com

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tack Sofia, jag ska absolut kolla in dem!! :D Kram

    SvaraRadera
  3. Jag har bytt "namn" när jag skriver kommentarer i din nya blogg. Roligt att du startat upp en ny.

    SvaraRadera
  4. Jag känner ro.. Nu kan jag äntligen återgå till min vanliga "innansovarutin" :)

    SvaraRadera
  5. Mamma - Jag ser det, duktigt :)

    SvaraRadera
  6. Alina - Haha vilken tur! Det går ju inte för sig att dina rutiner blir rubbade, stackare. Jag är ledsen att jag utsatte dig för det i flera dagar ;)

    SvaraRadera