My Blog in English


*** Below is a link to an English translation of my blog, as I've had some requests from those who don't speak Swedish.

http://translate.google.com/translate?sl=auto&tl=en&u=http%3A%2F%2Fbagarebebis.blogspot.com%2F

The translation won't be perfect as it is done automatically, but it should give you a gist of what I am on about! ***






söndag 25 mars 2012

Blond, lockig och blåögd?

Jag ser hela tiden framför mig en liten blond, lockig och blåögd tjej när jag tänker på vår dotter. Antagligen för att jag själv är det, haha!

Både jag och James har lite lockigt hår, och båda var blonda som barn. James har emaljerade ögon och jag har blå, och jag har hört att den "klaraste" färgen tar över. Så ja jag har räknat ut hur vår dotter kommer se ut helt enkelt, hahaha!

Det roliga är ju att det kan bli helt tvärt om! James är ju mörk nu, hans föräldrar har mörkt hår och min pappa hade svart hår när han var ung. De flesta på min pappas sida har mörkbruna ögon. Så det kan lika gärna bli en mörkhårig liten tjej med bruna ögon!

Jag är inte speciellt lik mina föräldrar och det tycker jag inte James heller är, så det är inte alls säkert att hon kommer se ut som någon av oss. En blandning men en alldeles egen.

Åh vad jag längtar tills vi får lära känna den här lilla figuren, jag är så nyfiken!

Pappa som liten


2 kommentarer:

  1. Åh, det är ju så roligt att spekulera i det där! hihi, jag tror på en mörkhårig tjej med mycket hår och blå ögon för vår del :) Skönt att du mår så bra just nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det!! :D Ja det är verkligen jätte skönt, jag känner mig nästan precis som vanligt :)

      Radera